• Рус
  • Укр
  •  

    Відповідно до законодавства України, зокрема Цивільного кодексу України та Закону України "Про перевезення", встановлені певні правила щодо відповідальності за доставку товарів кур'єрськими службами, такими як ТОВ "Нова Пошта". Основні положення, які можуть мати застосування в даному контексті, включають наступне:

    1. Відповідальність перевізника: Згідно з Цивільним кодексом України, перевізник, яким є кур'єрська служба, несе відповідальність за збереження та доставку товару під час перевезення. Він зобов'язаний забезпечити цілісність товару та доставити його у відповідному стані.

    2. Повідомлення про пошкодження: У разі виявлення пошкоджень товару під час отримання, покупець має право негайно повідомити про це перевізника або відділення кур'єрської служби, де відбулася доставка. Таке повідомлення повинно бути зроблено письмово або за допомогою електронних засобів зв'язку.

    3. Претензії та компенсація: Покупець має право звернутися до перевізника з письмовою претензією щодо пошкодження товару. Перевізник зобов'язаний розглянути претензію та вжити заходи для врегулювання ситуації, включаючи компенсацію за пошкоджений товар.

    4. Страхування товару: Законодавство не обов'язково вимагає страхування товару під час його перевезення, але це може бути рекомендованою практикою для забезпечення додаткової захисту в разі пошкодження або втрати товару під час доставки.

    При використанні методу відправлення товару Новою Поштою і зазначенні угоди "Інкотермс", відповідальність за цілісність товару під час транспортування несе безпосередньо ТОВ "Нова Пошта". ПОСТАЧАЛЬНИК ПЕРЕДАЄ ПЕРЕВІЗНИК ТОВАР ЦІЛИЙ ТА НЕУШКОДЖЕНИЙ ТА СТРАХУЄ НА ПОВНУ ВАРТІСТЬ СУМИ ЗАМОВЛЕННЯ, ТА НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРЕД ЗАМОВНИКОМ ЗА ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ, НАНЕСЕНІ ПЕРЕВІЗНИКОМ

    Таким чином, якщо товар, доставлений Новою Поштою, був отриманий покупцем у пошкодженому стані, покупець повинен звернутися безпосередньо до ТОВ "Нова Пошта" для складання претензії та вирішення цього питання. Ви, як постачальник, можете надати покупцю необхідну документацію та підтримку для складання претензії до кур'єрської служби.

    Доставка і оплата

    Доставка безкоштовно при замовленні від 3000 грн.

    Умови для безкоштовної доставки:

    При замовленні будь-якої групи товару, крім

    • "Кабельно-провідникової продукції" ;,
    • "Смартфони, гаджети" ,
    • "Побутова Техніка",
    • "Комп'ютери, мережі"
    • "ТВ, Аудіо, Відео, Фото"

    умови доставки можуть змінюватись в залежності від специфікації, переконливе прохання уточнювати інформацію у наших операторів

     

    Доставка у відділення та кур'єром
    Замовте відправку до будь-якого відділення «Нова Пошта» в Україні або кур'єрську доставку на вказану адресу. 

    Шалена акція від Нової Пошти: "Поштомат Знань"!

    Лови момент! Замов товари для школи на 500 гривень і отримай їх у поштоматі безкоштовно. Гаджети, смартфони, планшети - весь асортимент участь бере! Не прогав можливість!

    Акція триває з 19.08.23 до 30.09.23

    Оформлюй замовлення на GLOBAL-ELECTRO.COM.UA вже зараз!


    Термін доставки (в середньому) - 1-3 дні
    Вартість доставки замовлення - згідно з тарифами оператора
    Можлива доставка кур'єром Нової Пошти.
    Доступний спосіб оплати “Післяоплата” на окремі види товару
     

     

    САМОВИВІЗ ДОСТАВКА
    Забрати замовлення можна самостійно на складі.
    Понеділок–п'ятниця: з 9:00 до 17:00

    Умови оплати

    Оплата Visa/MasterCard
    Вибирайте спосіб оплати «Visa/MasterCard»
    Система переадресує на захищену сторінку
    Введіть карту. Клієнти ПриватБанку можуть вибрати оплату через Приват24
    Підтвердьте оплату за допомогою одноразового коду
    Вкажіть e-mail, щоб отримати чек
    Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.

    Безготівковий розрахунок для юридичних осіб
    Вибирайте "Безготівковий розрахунок" для оплати замовлення з розрахункового рахунку організації.
    Вкажіть реквізити для формування рахунку та e-mail для надсилання документа.
    Підтвердьте оплату за допомогою одноразового коду
    Вкажіть e-mail, щоб отримати чек
    Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
    Накладений платіж
    Ця форма оплати можлива, якщо її підтримує вибраний оператор доставки.
    Зверніть увагу: вибираючи післяплату, Ви погоджуєтесь на оплату комісії за транзакцію та інших додаткових платежів, зазначених у тарифах оператора доставки.